28/4-2011


Nu jävlar är snart april slut.. jisses va tiden går fort.. hinner inte med något.. blir bara gammal.. gammal o tjåddig! Fast jag uppskattar att vara tjåddig, det måste jag erkänna! :) Två dagar kvar, sen är det helg!! TRE DAGARS LEDIGT!! Yeah maaan! det ska jag fira med solning hoppas jag.. massa mys, fest, häng på bodegan o kanske lite Skilda världar! :) O självklart melodikrysset! Har FF denna helgen med, pappa jan ska göra London över helgen! Efterfest? Ja visst.. haha!!

Det var väl det hela för tillfället.

Dagens plus:



Joel Kinnaman! Han gör mig varm! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

åååhhh....granna jävel!! det är inte okej att vara så grann som han är!!



haha jag vet inte varför men tyckte ändå att korvbilden passade in!!



du satsar på fest denna helgen alltså??

2011-04-28 @ 12:48:25
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Syverkarolina

Just passing by, tripped over your site really. Still, looks nice.

2011-10-19 @ 07:15:23
URL: http://syverkarolina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0