27/4-2011


God förmiddag!

Nu har jag kommit ikapp mig i big brother lite, tittade på det senaste avsnittet igår på datan. Måste säga att jag fortfarande uppskattar det.. men fy fasiken för katerina, skicka henne!! dom pratar om att dom är så jävla raka o ärliga hela tiden (hon, sonia o gurkis) , men dom snackar ju skit om sara och dom andra i bikten. gjorde narr av sara för att hon grät. är man instängd så länge utan att ha gråtit så klart att det släpper någon gång. :) jag hejar fortfarande på simon o peter tror jag!! :)

Igår var det ju även mina hemmafruar.. så bra det är.. lite fint igår med, så grät ett par gånger. men sen så har ju kommit till att bli sjukt känslig på äldre dar. :)

Håller på med ett bildkollage från min påskhelg, tar sån tid bara.. men det kommer snart. :)

Ha nu en underbar onsdag!!



Dagens plus: Min fina aftonklänning o att lennie sitter o myser i bakgrunden! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

du är för go :)

måste kolla lite bb jag med!!

längtar till helgen

2011-04-27 @ 14:42:49
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0