25/4-2011


Idag ska jag betala mina räkningar.. jag måste skriva det här så att jag inte glömmer bort det när jag kommer hem..

Fan vilket underbart väder det är ute.. jag vill sola.. mmm.. vill bli brun.. hade accepterat att bli röd, bara jag hade fått känna på det lite.. men är ju ledig nästa helg så hoppas på fantastiskt väder då!! :)

Har faktiskt slutat att titta på Big brother lite.. eftersom det slutade sända tv11 hos mig, så måste jag ju titta på datorn.. o jag har inget intresse av att data hemma.. har inte varit inne på fejjan på snart två veckor.. o bloggat rejält med bilder o grejer var också längesen.. det är vädrets fel.. men men.. det jag skulle komma fram till är att jag hörde att roddan åkte ut.. nu har jag inte sett det på några veckor, men tror jag ville ha kvar han mest.. ut med de andra två brudarna istället. :D

Nu ska jag fortsätta spendera denna söndag som egentligen är en måndag.. eller tvärtom. :)

KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Paulina

jaa...madde kunde ju åkt iaf!



vi hoppas på gott väder till helgen så vi riktigt kan mysa

2011-04-25 @ 13:58:54
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0