12/4-2011


Nu ska jag tjata lite om det jag tjatar om varje tisdag.. att det är emelies heliga tisdag!! :) men jag älskar ju de där hemmafruarna så sjukt mycket. det är många som tröttnat o tycker att dom gått för långt med serien, att de borde lagt ner för några säsonger sen, men icke jag. jisses va bra det är! kommer bli ledsen på riktigt när dom lägger ner det.

Igår fick jag besök av paulina på lite kaffe på uteserveringen. Papa joes var tyvärr stängt, men paulina tillhör ju personalen! :)

Imorgon blir det lite quiz på harrys.. med lite god mat till det.. ska bli ytterst trevligt! är så hungrig nu när jag skriver detta så vill äta där nu.. mmm, gud va hungrig jag blev. :)

Ha en bra onsdag!


Dagens plus!



Filip o Fredrik!! Givet!


Kommentarer
Postat av: Paulina

va?! gör hon?? fy va dåligt :( men martin då?

fast martin har ju också "vänstrat" lite.

haha sjukt att jag blev lite småförstörd!! varför bryr jag mig egentligen?? :)



filip o fredrik ja...det var gott!! o att de hade med conny!! awesome!!



imon är det mys!! god mat och festligt quiz!! o du fyller år!! :)

2011-04-12 @ 14:46:12
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0