Snart helg!


Och en tre dagars helg till o med!! ;)

Jag älskar att du ska sätta glöggen snart kim.. så jävla gott skrivit! du är så go!! :) jag hoppas man blir bjuden på lite julmys o glögg senare i tiden. :)

Jag har verkligen inget vettigt att skriva idag.. kommer inte ens på nått litet skämt.. Kan la visa någon gammal bild istället.. kan lägga upp den första bilden som las upp på gobbegobbe. :D



Jag o Kaeren! kära gamle gode kaeren! hur går det för dig din gamle get? yeah man!! catwoman-mannen brukar vara här inne ibland.. tänker alltid på dig då. :)

Have a lovely torsdag!!

Dagens tips: Radio kanalen vinyl 107!! The shiiiit!!


Kommentarer
Postat av: Kim Nylin

Ska nog kunan fixa en redig gose dag....!

Massa glögg ska du få, den blir ju typ 12% :)

2010-10-15 @ 10:35:16
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0