Hejsan hoppsan!


Fan va jag har sjukt lite läsare.. men det uppskattar jag.. bloggar med kärleken för ni som är den tappra skaran som läser all min skit. :D

Fredag idag.. o det innebär ju fredagstradition!! awesome! har inte träffat paulina på mega länge så det känns bra. :D MEEGA länge.. enda sen i måndags.. :)

Jag vill åka utomlands... vad sägs om två, tre eller maaaaassa veckor i värmen! fan va gott det hade varit!!

Saknar det massa!!!


 



Ha nu en förträffligt trevlig fredag allesammans!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej min sköna! Jag e faktiskt en som underhåller mig själv genom att kika in här titt som tätt. Man blie ju faktiskt nästan alltid glad! =) Tack för senast förresten och nu längtar jag till en oförglömlig dallaskväll! ohohahahah.. Kramar

2010-10-18 @ 08:46:44
Postat av: P

fredagen var mysig!

o nu har vi måndagsmys....men säg inte det till nån...ska egentligen sitta o plugga.....

men massa mys...ja o hela familjen andersson!

2010-10-18 @ 13:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0