God kväll!!


Idag är det söndag o jag mår bra.. förstår ni?? det är min lediga helg o jag mår bra på en söndag.. jisses!! känns tufft o säga men igår hyrde jag film o åt pizza med mina bästisar. Paulina o pappa jansi! :) har varit på kalas idag så det har varit rätt skönt... :) min kusin samuel fyllde 11.. eller gjorde han? den infon hade vi fått från mormor i alla fall.. men icke.. 12 fyllde han.. bra att vi är förvirrade.. :)

Hoppas ni haft en bra helg allesammans!! :)

Nu ska jag ladda inför ensam mamma söker.. käckt program!! :) pratar så lustigt bara.. ;)



Blir så lycklig i hjärtat varje gång jag läser om dig o din beeeebis!! <3


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha ja...men man måste byta dialekt om man byter stad vettu!!

ja det är så fint...cecilia o hennes lilla bebis!!

lovely!!

på fredag ska vi slinga ditt hår!! :)

gott o se! det behöver du!:)

puss

2010-10-04 @ 17:57:49
Postat av: cissi

hehe då ska ni se magen nu :) Mkt större än på bilden! Såå mösigt =)

2010-10-06 @ 12:22:20
URL: http://kivvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0