101028!


God förmiddag på er allesammans!! Nu är det inte långt kvar till helg.. känns la gott? :)

Paulina min gode vän.. jag har kanske 300 hundra bilder på dig på min dator.. om inte mer o jag har bilder som är fan så möe värre.. :) dieten går så där.. bidde så hungrig så åt lite kyckling till lunch häromdagen. :) men jag ska kämpa på!! :)

Det här är en bild som jag tycker är attans fin, hoppas den duger? :)



Mmm va god maten ser ut.. vitlöksbröd.. mm mumma...

Igår var det bonde söker fru o lite annat smått o gott med väldigt trevligt sällskap!! ;)

Det var väl allt för mig, för stunden i alla fall..



(himla roligt när jag ramlade i paulinas kök!)


Kommentarer
Postat av: Paulina

haha....mina bara ben!!

:)

det var MÄKTA roligt när du ramlade i köket!!!

haha!!

jag uppskattar att du ens väljer att lägga in en bild på mig på din fina blogg!! :) ses imon skit!!!

då är det fredagsmyyyys!!

2010-10-28 @ 20:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0