101027!


Jag känner för att börja inlägget med en sång idag.. "Bananer i pyjamas, dom stojar o står på".. eller hur fan går den... paulina gör den bäst i alla fall.. :)

Med mig är det riktigt bra idag.. känner mig lycklig.. o det måste jag säga känns sjukt bra!! :)

O kimsi, du är sååå söt.. ja, det brann på marken.. illa illa! men jävligt festligt.. det blåste den dagen när vi skulle tända grillen, så anton sa dom "kloka" orden. - Ska vi tända grillen här inne o bära ut den sen?.. det hade inte varit en vacker syn om vi hade gjort de. :)

Helgen närmar sig med stormsteg.. men jag vill inte förtära någon alkohol.. bidde för mycket sist.. men ska aldrig säga aldrig för man vet aldrig när jag har en ledig helg. ;) mycket aldrig det blev.. :D

En bild eller två på detta.. som vanligt!! classic!



Fan vad jag saknar dig rasmus!!!! <3



Gott o se!!!



Kommentarer
Postat av: Paulina

tackar för den...du har säkert 300 bilder på mig i din dator och då väljer du att ta den!!!

du är för crazy!!!

mamma nu vill ja sjunga!! :)

2010-10-28 @ 09:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0