Paus!


Har blivit en liten bloggpaus som ni kanske märkt.. hoppas inte ni allt för ledsna för detta.. Min kära mor har lånat hem min dator lite.. så har ingen dator för tillfället.. Sen jobbar jag mycket nu.. o det är så mycket att göra på jobbet med.. allt inför julen, massa grejer som kommer.. ja allt.. så är helt död på kvällarna när jag kommer hem..

Till helgen slår vi till med personalfest i alla fall.. ska bli trevligt.. vi ska vara på bm istan.. vet inte riktigt vad jag tycker om just det.. men det kan la bli mysigt.. ingen julmat utan vanlig mat o det tycker jag bara är trevligt! :) o massa alkohol. tur man är ledig.. :D :D det är paulina med så vi kör all in! :)

Ville bara in o säga hej!

Glöm ej VINYL 107!! Anton jobbar idag så det går hela tiden!! awesome!! :)


Kommentarer
Postat av: Paulina

vinyl 107 är det bästa!

helt awesome!! :)

ja lördag kommer ju bli great!!! :)

ses ikväll mitt häjrta!

2010-11-12 @ 14:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0