Heeeeej!!


Hallååå mina peeeeps!

Hoppas ni saknar mig nu när jag inte är så aktiv här.. min mamma mor har ju min dator... så blir inte myckat datande nuförtiden.. men lika skönt det.. :) har varit inne på fejjan en gång på två veckor.. känns så jävla gott!!

Snart jul allesammans.. längtar faktiskt.. trots att jag jobbar hela julen.. men har köpt julklappar redan o ska mysa med dom i min lediga helg som kommer nu.. ska slå in dom med massa kärlek.. älskar papper!! :)

I helgen var det utgång som gällde.. attans trevligt! hemma hos lennieboy med paulina o erik.. hamnade på bond.. där är man ju för sällan.. lite kändisar.. najbör var där.. sågs på dansgolvet lite lätt.. sen lite andra spån.. haha!!

Nu till helgen blir de nog lite festligheter med.. det hoppas jag! :) o paulina, du ska med!!!!

Ville bara in o säga hej till er alla.. alla två... :)

Have it lovely!!


Kommentarer
Postat av: majsan

hej du - är jag med bland de två??? annars blir det tre, förstår du....må så gott!

2010-11-25 @ 18:08:19
Postat av: Paulina

finally :)

gott o höra lite nytt gobbatjabb

2010-11-25 @ 18:17:57
Postat av: frida

3 faktiskt.. jag har saknat dig! puss o kram

2010-11-26 @ 09:22:24
Postat av: kim

Ja e me inne var da!!!

Puss i monken

2010-11-27 @ 11:40:52
Postat av: Rasmus

jag vill också vara medräknad i detta! jag är en trogen läsare =) Så nu är vi 5! Puss

2010-11-28 @ 19:01:17
Postat av: Jonas

Äntligen en uppdatering!! Här har man gått å väntat!! Ses på söndag kanske? Tja

2010-11-30 @ 17:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0