Inget vettigt.!


Har inget vettigt o skriva idag egentligen.. men kände för säga hej! :) Hej!

Idag har jag ätit tonfisksallad till lunch! Gott! mamma som slängde ihop det sist hon var hemma hos mig. :) Igår åt jag skinksallad! Så jävla onödig information.. haha!

Blev antaglien bestulen på jobbet idag.. kom en man med barnvagn o köpte en red bull.. så började han tjabba om att hans unge gnällde för att hon/han fick tänder. så jag led med han o skojade om att han fick energi av red bullen nu i alla fall. strax efter att han gått ut så kommer H o säger att han antaglien proppat hela barnvagnen full, därav ungens gnäll, tror han la grejer bakom barnet. En fin rak hade han fått med sig, han hade "rättat" till ungen läääänge borta vid rakappartutställningen. O jag hade inte en tanke på att hela vagnen skulle vara full.. jag tjabbade på o var så trevlig. Man ska inte vara så förbannat blåögd som jag är.. litar alltid för mycket på folk, både på jobbet o privat. får skärpa till mig.

Ikväll får jag besök av paulina en sväng.. ska bli trevligt!

Meine skit!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0