Legendary!


Ja, denna sommaren kommer bli legendary.. det är fan det enda jag o paulina tjatar om nuförtiden.. men det måste vi för att vi ska kunna klara detta. :D

Som ni vet så har jag ju mått lite raddigt nu på sistonde.. o jag vet inte riktigt hur jag mår nu faktiskt.. ena stunden mår jag bra o andra så blir det skittufft. Eftersom jag o paulina har drömmar o mål inför sommaren så är det ganska roligt o tjabba om dom.. vi har ett mål om nya bekantskaper.. två nya kompisar som vi kan gå ut med.. det är så tossigt o sjukt att jag inte kan nämna mer om det här... :)

Igår var det emelies lediga dag.. hade mys med paulina o twin peaks hela dagen! så mysigt!!!!! :) en promenad till hemköp, shiiit vad de blåste, sjukt kul! haha! jag handlade mat för 550:- o jag köpte inte ens mycket.. vad fan var det jag köpte egentligen? kycklingsalladen för kvällen i alla fall.. så paulina var söt o erbjöd sig att hon ska stå för lördagsmaten ikväll.. då ska rackletten fram o vi ska grilla kött o champinjoner o grejer!! mumma!!

En liten hälsning från mig bara.. Nu går vi all in.. dags att sluta vara raddig! :D

 

YEES!!

 


Kommentarer
Postat av: Rasmus!

Jag hejar och stöttar så gott jag kan härifrån! Du är bäst!

2010-05-08 @ 12:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0