Tisdag hela veckan..


Tisdag idag.. de betyder en sak! Emelies heliga tisdag! Massa gott på tv.. ser riktigt mycket framemot de. :) Lite, eller väldigt krasslig är jag.. kallsvettig, ont i halsen, hes o antaglien feber. :( o så ska jag upp tidigare än fan imorgon för att flyga till stockholm.. inte lätt att vara emelie nu. men men.. jag får rycka upp mig, som min pappa jan hade sagt.

Annars inget nytt.. händer inte allt för mycket i livet.. väntar med spänning på steg två. ;)

Have a lovely day all!





Kommentarer
Postat av: Flisalisa

ja du både ligga nerbäddad i sängen o inte komma tillbaka före du har någon röst.Ta hand om dig i s-holm.Min lilla lovley , kram

2010-03-23 @ 12:49:29
Postat av: plina

vad är steg två??

längtar till fredag o lördag!!

tjohoo!

puss

2010-03-24 @ 11:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0