Söndag..


Mmm söndag idag.. o jag är inte ett dugg bakfull.. haha! känner mig jävligt nöjd!

Efter jobbet igår så gick jag o solade lite... måste få upp teneriffabrännan. :) sen kom plina o hämtade mig, åkte o hämtade pizza till oss o majsan o bengan. så åt vi lite mat sammans.. mysigt! sen gick jag o plina ner i källaren o spelade mario på super nintendo.. o det har har aldrig spelat.. o det märktes för jävlar vad jag sög.. dog hela tiden o kämpade med samma banhelvete hela tiden.. jag ger ju mig inte.. :) men sen satte hon på dom spelen som fanns på nintendo 8 bitars, eller vad de heter, o dom hade jag ju när jag var liten så då kunde jag lite mer.. sen var de fika med majsan o bengan, kollade lite tv.. men sen var det läggdags.. förlorade ju en timme..

Imorse var det mysig frukost med hela familjen.. massa mys! o majsan gjorde en inbakad fläta på mig! :) myyyyys!! tack majsis! :)

Vad gjorde ni igår då? fest någon? hoppas det var härlig låda då! :)




ojojoj.. ja men vi tar den igen.. den enda bilden som fanns på denna datorn.. hoppas det känns okej paulina! du är förbaskat söt på den! :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0