Saaakta!


Ja, tiden går så förbannat sakta nu.. vill bara att de ska bli helg! för att tiden ska gå lite fortare så tittar jag tillbaka lite o tänker på gamla minnen.. o de enda som kommer upp i huvudet är skalena mä! o så ska man säga de mega sävligt! de e så förbaskat gott!! o de har så mycket minnen..

Från när jag fyllde 20 o alla sa - Skalena mä (från "där fick du", när han tar äggskalen med när han blandar en "må bättre" drink dagen efter) o eftersom alla sa skalena mä på så många olika sätt så låter det som Ska Lena med? (o det var ju det som var de roliga) vi körde det hela kvällen o tänk då att Paulina är den som "kommit" på det. Så dagen efter när vi ska ge oss iväg så säger paulina.. eller mer utbrister... - Hahahahaha, Ska Lena med?

Snacka om att jag blev chockad att en helg har gått o hon inte har fattat det roliga.! :D Vad fan har du skrattat åt då paulina?? :D

O när Robin sjunger o dansar.. skalena mä.. att det kan finnas så mycket minnen med bara ett uttryck.. fast sen så kommer de ju från den bästa.. där fick du med stefan o krister.. ni måste se den om ni missat den!

På en efterfest i skedala så bestämde jag, paulina o totte för att sätta på den runt 06.00 snåret.. paulina satt precis framför tv:n på golvet o sa alla repliker samtidigt som dom. jag o totte satt bara o njöt o tittade på henne. Goa minnen!!  Det var då jag, paulina o totte var världens bästa party trio!! vad hände? :( hade ju så sjukt kul!

Får fixa nya minnen... kanske efterfest ikväll paulina? :D

Nu ska jag äta.. :D




Kommentarer
Postat av: Den tröge



Ja att jag inte fattatde det!! crazy!!

men det är många goa minnen med skalena mae!

o världens bästa partytrio!!

underbart!!

ikväll blir det gott!! efterfest?? vi får la se...då är man mest hungrig trött o jävlig!!

smaklig spis nu så synes vi ikväll!! puss

2010-03-19 @ 15:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0