Ny vecka..


Ny vecka med nya utmaningar.. tisdag idag, onsdag imorgon, två dagar på vitt. alltid trevlig o gå runt o plocka lite. sen är det en hel dag i kassan på torsdag. men på kvällen bjuds de ju på festligheter. ska på kalasfest hemma hos jonas. :) o med tema H, allt som börjar på H. det ska bli riktigt fräsigt. ett stort minus är ju helt klart att alla ska vara där klockan 6 o jag kommer vid halv nio, vilket betyder att jag har mycket att ta igen. o jag vill komma ifatt men vill inte gå om, vilket jag brukar göra i såna situationer. o ska tidigt in till stan på det, jag hör ju redan nu att jag kan lämna proppskåpet hemma. haha! nää.. ska var skärpt! dricka varannan vatten. :)

Idag är de emelies heliga tisdag.. mys! ta hand om mig själv lite extra.. raddig idag.. vaknat på fel sida, utan tvekan.. strängt! hoppas jag är goare imorgon! :)

Ha en förträffligt trevlig tisdag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0