Nu stundar en fartfylld helg!


Ja, denna helgen kan bli crazy! Malin landar i Sverige redan i eftermiddag sen stannar hon hela helgen. :) de betyder att de är fest hos malin på fredag, kalas med släkt o jag o plina. sen är de 80-tals festen på lördag! jag är så sjukt taggad! så denna helgen kommer inte bjuda på många nyktra andetag. :) men de tycker jag om. jag avslutar hela helgen med bio o middag med min mormor på måndagkväll! så är faktiskt ledig fredag-måndag! o de är skönt, så himla skönt! fyra dagars ledig?! när hade man de sist? :D :D

Så min kamera kommer gå på helvarv hela helgen så vara bereddapå monster inlägg i nästa vecka. :) kommer nog vara ganska tyst fram tills dess.. men den som väntar på något gott väntar inte för länge. :)

Så nu säger jag VÄLKOMMEN HEM Malin o all in allesammans!! ;D



(i detta läget vill jag ha dig lördagnatt 01.27, plina)


Kommentarer
Postat av: majsan

det vill inte jag......

2010-03-04 @ 18:14:49
Postat av: p

nej det hoppas jag iiinte du!! palla gå hem o må dåligt :P

2010-03-04 @ 21:11:13
Postat av: p

fick låna av boddan förresten...t-shirten som inte var en t-shirt! :)

2010-03-04 @ 21:13:00
Postat av: lisa

Ha det så jävla kul i dagarna fyra, kram

2010-03-07 @ 12:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0