Nu är de inte långt kvar..


Snart är de dags för mig att ta helg.. men det ska jag fira med att ha tre dagars ledigt.. sen är de stockholm två dagar nästa vecka.. roligt med lite omväxling. :D

Paulina.. inte bra du inte jobbar med din tenta.. kommer du bara ha ångest när du kör imorgon.. för de var ju så det slutade sist när du skulle vara så himla passiv.. :D men det tycker jag om.. jag kan göra din tenta. :D

O Jonas! Hemskt va du ska märka ord!! En sån som simmar så mycket som du ska vara jävligt passiv!!!

Idag är det gobbatjuvens dag o det märks.. har tjabbat med massa gobbar idag. käckt. :D

Nu hoppas jag att tiden springer iväg så att jag kan få komma hem till meine skit! :D

 

Favorit i repis!

 

 


Kommentarer
Postat av: Kim

Du kan du vid tillfälle lära mig hur man länkar till typ din blogg på min blogg!!! Fattar du elelr bidde det rörigt!

Nåväl vi synes i eftermiddag!!!

2010-03-20 @ 08:27:04
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0