Idag är ingen vanlig dag..


Fööööööör deee eee paaaaappa jaaaans födelseeeedaaaaag!! :) :)

Grattis massa till min bästa pappa jan!

Jag gick upp imorse, så var pappa jan vaken så kramades vi grattis.. o jag vara mega trött. så sa jag, "jag ska sjunga för dig sen".. då sa pappa jan! "näää, låt mig slippa de" :( det var ett slag under bältet. haha.. men jag förstår han. Så ikväll blir de dubbla tårtor.. o paulina gör allt.. piltårta o vanlig tårta. :) så de ska vi festa till de med ikväll, sen blir de fest på de! O jag o plina kommer rulla in till stan framåt natta. :) Ikväll kommer bli en bra kväll! Hoppas jag på i alla fall.. finns ju lite pusselbitar som man vill ska falla på plats. ;)

Ha en skitrolig fredag nu allesammans.. så ställer vi proppskåpet ikväll.. blir lättare o gå.. eller?? :D


Kommentarer
Postat av: Knifie

nja det vetikatten!! om det blir lättare o gå utan proppskåp...men emelie..jag ska ta det jävligt passivt...på riktigt idag...for real!!

:)

nu skriver jag tenta o det är så okul det bara kan bli!!

ses ikväll!!

hopp o hej!!

2010-03-19 @ 14:17:37
Postat av: Jonas

Ska ni verkligen lägga pussel en fredagkväll? Och Paulina; det låter inte som om du kommer vara så passiv om ni ska rulla in till stan...

2010-03-19 @ 15:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0