Go helg!


Ja, de kanske var den tamaste rubriken hittills.. men de tycker jag.. (säg det a la där fick du-style)

Helgen började i fredags med lite firande av pappa jan. Paulina hade gjort tjusig tårta som pappa jan tyckte var jätte god. :D



O Paulina var ju självklart här..



Skål pappa jan!



Nämen, jooonas kommer du också hit för att gratta pappa jan? :D



Jajamen, grattis pappa jag!



Va? nää.. du är inte välkommen.



haha.. skojar bara.. myser mig ner här bakom dig!



Va inte så kosliga.. jag kräker på er..



Ugången på detta blev vad man kan kalla katastrof! vill inte prata om det så dyker rätt ner i fest nummer 2 på lördag! :D

Kiiiiiiiim!!



Nu kör vi!



Jaa.. mohahaha nu jävlar..



Jag sätter mig i soffan o tror jag är snygg istället.



Jag, som pastor Andersson vill passa på att säga några väl valde ord kvällen till ära..



Än så länge finner jag detta intressant..



Men nu är det bra pappa jan.. håll käft. :)



Då ska vi se ifall jag kan glädje någon annan istället.. eller jag facebookar lite..





Nu har jag blandat drinkar till oss!



O nu efter dessa drinkar så ser jag i spåkulan att detta kommer bli en god kväll. :)



Eller??!!



Jag kan förföra den så att svaren blir som vi vill..



Du är väl för söt. :D



Jag mää lika söt! :D



O kim ser så gott tanig ut på denna bilden..



Mm visst gjorde jag.. ;)



Vad hände? nu jävlar bidde de liv i soffan. :)



Nu måste vi fota.. hoppbilder på gång..



Men de var nog de sämsta hoppbilder ever... haha!





Vi porrar oss lite istället kim.. eller? :)



Myser ner mig med leon istället..



Då gör kim de med. ;D o psyko pappa jan i bakgrunden.. :)



Nämen ser där ja.. jonas kommer o joinar sina jämnåriga. ;)



E de du jonas? :)



Jajamen! :D



Pappa jan o fina charlotte!



O paulina... din piltårta blev underbar nattamat. :D




Ja, de var de hela.. blev ingen utgång med gud va skönt det var i min plånbok. :)

Idag måndag.. o jag är så trött.. shit! håller på o tvättar så om en timme kan jag lägga mig o vila lite.. De har varit en trevlig helg.. mycket nöjd är jag. :) Nu en annorlunda vecka.. jobbar imorgon, stockholm onsdag o torsdag sen är jag ledig fredag! o helgen går ju snabbt.. jobbar man ju bara till halv fem.

Nu ska jag kamma håret.. :)


Kommentarer
Postat av: P to the a to the u to the l to the i to the n to the a!

fan vilket crazy inlägg!!

o hur säger man go helg a la där fick du egentligen??

jag blev helt förvirrad på detta inlägg kändes inte som att det var du som skrivit! fattar ingenting!

helt crazy!!

jaja goa bilder! puss

2010-03-22 @ 14:24:07
Postat av: Kim

Super kväl som vanligt!!!! Hoppas det gick bra där på em med!!

Kram

2010-03-22 @ 19:13:00
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0