Betongkeps!


Inte så kul o ha på sig men gud va gott de är o säga!! Idag har jag betongkeps! haha! de är en jävla tur att jag kan roa mig själv! :)

Igår var en helt okej kväll!! tror vi kommer uppskatta kvällen ju längre tiden går! Började på linne med pappa, paulina o charlotte, mös med melodifestivalen o massa cider. jag o paulina skulle ta de lugnt, hon messade mig hela dagen o påpekade att vi skulle vara jätte passiva. men jag tycker direkt när du klev in i lägenheten så var du igång. :) attans trevligt med melodifestival o alkohol. de dracks en hel del. sen var de dags för pappa att vara dj o de var hemskt var dauligt de var. men jag o paulina uppskattade endå att vi hade världens sävligaste förfest. :) charlotte lämnade sällskapet o jag o lina åkte in till staden. blev tre heartsi, massa folk som är födda på 90-talet. hemskt var gammal man börjar bli. men vi dansade o höll låda endå. :) träffade strumpi, jimmy, totte, lisa, sofie, jonas o hans gode vän anders. jag tycker faktiskt att de dansades o sjöngs en del o de var attans trevligt! :) saknade dig malin! riktigt tomt utan dig när du var med förra helgen!! i alla fall efter tre heartsi ramlade vi ner på bobbsi. jag, jonas o anders? :D va e de för soffa? haha! men de var trevligt! dansade loss lite.. jonas började helt plötsligt gå runt med små danssteg, likt de jag o paulina gjorde en gång i somras. o de var underbart, så jag snabbt efter! ;D hade skit kul! sen dök paulina upp med en bekant. :) stannade tills de stängde o kom inte hem förrens vid fyra, så tror att de är därför som jag har betongkeps idag. men jag är ju inte värst.. hörde att paulina dragit en runda eller två till laholm eller nått.. :) (bilder kommer senare)

Vad söndagkvällen har att erbjuda vet jag inte än! pappa o hans killar har ju nördträff ikväll så kanske leker lite med dom. :)

Ha nu en förträffligt trevlig söndag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Paulina

gott inlägg :)

vad var det för små steg?? kommer inte ihåg!!

ja...hade en riktig roadtrip i laholm du!! fruktansvärt! no more alcohol!! :)

det var ju en...intressant kväll!! haha men synd att det blev en så daulig låt som vann melodifestivalen!!!



o no more pappa jan som dj!! haha!!

säääävelty!!



puss

2010-03-15 @ 08:59:22
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0