Ledig fredag!


Idag är jag ledig.. o de är awesome!! ska bara njuta av de fina vädret!!

Har haft en underbar vecka med malin, därav lite dålig uppdatering.. vi har festat, festat, varit ute o ätit o varit på quiz, tjabbat massa..o de har varit lovely.. :) o därimellan har jag jobbat massa.. så varit upptagen.

Nu har malin lämnat mig igen o de är så tråkigt! men rasmus är med mig hela tiden ändå. :)

Vi var ju o spelade brännboll i lördags med paulinas klass o de var jävlar vad jag hade träningsvärk efter de.. haha.. o blåmärke fick jag på handen efter att klockan suttit lite fel.. o sår på hakan... jag fick allt efter denna helgen.. eller förra.. de är ju fan helg nu igen, men denna blir sjukt lugn, jobbar ju.

Det är härligt att sommaren äntligen är här.. den kommer ju bli legendary.. enligt mig o paulina i alla fall.. de ser jag framemot.. o allt känns bra!! mår gott nu!!

Have a lovely weekend!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0