Det blev awesome!


Gårkvällen började med lite grillning med linda, pappa jan o anton! jätte gott kött med lite grönsallad! mumma!! sen dracks det en eller två drinkar. :) Jag o linda satt o löste världsproblem ute på altanen ett gott tag. jätte mysigt! sen kom det en kille som skulle upp till najbör på fest, så var inte najbör hemma än så bjöd in han till mig.. sen kom najbör med massa kompisar! :) så jag o linda hängde med upp till najbör! attans trevligt!! blev lite dragen så började dricka vatten på slutet o gick hem o la mig när resten av sällskapet åkte in till stan. väldigt moget av mig om jag får säga det själv. :) så mår förträffligt bra idag på jobbet. awesome helt enkelt. :)

Nu är min paulina i tunisien.. så en liten hälsning till henne. :)

Hoppas ni allesammans haft en bra helg med!! :)

 

(Not so dark anymore, går ju mot ljusare tider)




Kommentarer
Postat av: Rasmus

Nu kommer Anton och hälsar på, när jag har åkt! Förjävligt detta!!! låter som en heltrevlig kväll! Saknar dig! Puss

2010-06-06 @ 14:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0