10/6-10


Igår var det quiz på harrys med pappa jan, jonas o hans gode vän love. :) awesome! vi gick stenhårt ut o skulle på pallen.. vi var helt säkra.. att vi då gick på en nit o inte ens vann glas knäckte oss.. jonas bröt totalt ihop.. men vände efter en stund o började tagga till nästa onsdag. då jag tyvärr inte kommer kunna närvara.. är ju i cypern så det känns okej endå. :) vi missade på fyra årtal då vi var ett år ifrån, ETT år. känns så jäkla pissigt! pappa jan är dock bäst på att alltid vara ett år ifrån rätt svar.. :)

Idag är det en lång jobbedag.. ett 13-14 timmars pass... men det tycker jag om... så jag kommer vara sjukt mör när jag kommer i säng ikväll! men sen är det upp o studsa till en jobbedag imorgon med... men sen, sen gott folk är det semestertajm för emelie! jag kommer vara gigantenfri i 10 dagar. :) har en ledig helg o sen åker jag ju på måndag. fy fan va AWESOME!!!!!! jag o kim kommer ha en crazy vecka!!! om jag känner oss två. ;)

Har messat lite med paulina, hon har det så bra i tunisien.. :) hon har solat massa o blivit lite bränd. men tror hon uppskattar det. :D hon hade fastnat på någon båt igår eller nått. lätt roligt men fattade inte riktigt. längtar till söndag när jag får höra allt. :D

Hoppas det är bra med er allesammans!



(jag o tjejerna i bulgarien 2007)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0