Lördag!


Igår var min lediga fredag o den spenderades med min kära mor! Vi gjorde stan, åhh vad vi handlade. mest mamma, hon var crazy!! hela hennes resekassa till turkey gick åt. :) men mysigt hade vi. kvällen avrundades med öl o tjabb med oscar o paulina. helt underbart!! en alldeles perfekt fredag! :)

Ikväll blir de 40-års kalas hos min moster. :) hennes man fyller åren. :D ska bli trevligt, en bra anledning att klä upp sig i min fina blåsa o nya klackar! awesome!!! :)

Kim, cypern del 2 är på gång.. men det tar lite tid.. är inte i feeling för att sitta vid datorn.. men för din skull så ska jag försöka se över detta på söndag. :) fan va roligt vi hade!! ja mååå pula dig i ****!! fan va gott.. nu är det skit kul, men så arg jag bidde då. :) o den vänsterhänte lille jäveln! haha!!! o jag skrattar gott när jag tänker på när du skulle för första gången på resan slå för en yatzi o du öser iväg tärningen in i badrummet. haha!

Rasmus! Jag saknar dig!




Full o glad!! :)


Kommentarer
Postat av: kim

Jag väntar med spänning!

2010-07-18 @ 09:44:47
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0