Ledig helg i bilder!!


Min lediga helg som jag har haft är jag nöjd över! varit mysig på många vis. :D

Började fredagen hemma hos cecilia o micki som flyttat till ny lägenhet. jag o paulina cyklade dit efter att jag slutat jobbet. :D höll på att gå illa för paulina över en kant men de gick bra. :)

Paulina o söta cecilia!



Jag o värdinnan!



Paulina som skulle jobba dagen efter med två glas. awesome!!



Dexter o Anna var där o drog ner stämningen. :D



Skulle bli kvällens pose, men de blev bara denna bilden med de.



Är det gänget eller? :)



Sen vart det stan på de.. efter lite pappersdans o dex o anna satt fast i paulinas jacka. :D

På lördagen var jag sjukt bakfull.. solade lite o försökte bli människa igen.. lyckades ganska bra.

Min stass innan bulls, där jag skulle käka med pappa jan o paulina. :D



Paulina!



Kosligt!



Pappa jansi ser fundersam ut vad han ska äta. :)



Skit god drink!! helnöjd.. :D lite piggelingrejs. :)



<3



Efter mat o fotboll så blev de hemgång, både paulina o pappa jan skulle jobba på söndagen.. men eftersom jag var ledig så var det så tråkigt o bara krypa ner så jag tog en taxi hem till min jobbarkompis linda, där lite fler giganter festade. :D jag kom dit vid elva tiden så alla var ju ganska dragna redan, så det var bara att sätta igång. :) lindas man jonas tyckte detta var ett smidigt sätt att tända ljusen på. :)



Micke spelade gitarr.. eller nått gjorde han med gitarren. :D



Värdinnan o simona. :)



"Emelie humor" När vi skulle åka hem hade jag knytit skorna tossigt, o detta uppskattade jag så mycket att jag ville ta foto på de. :D



Söndagen spenderades i koma.. shit vad dålig jag var.. allt kom över mig.. tyvärr kunde jag inte njuta av de fina vädret.. men strax innan pappa jan o paulina kom hem så vaknade jag till liv o fixade lite här hemma, städade o lite så. :)

Sen var de mat o fotboll!!! SPANIEN!!! :D fan va gott att dom vann, speciellt eftersom holland inte spelade fotboll utan mer slå/sparka hårdast.

Anton gjorde oss sällskap o jag o paulina laddade upp med godsaker till killarna. :D



Anton blev väääldigt däst efter allt gott. :)



Pappa jansi älskar grädde. :D



Go bild!!!!



Alfons fick också vara med. :D



Mysdag o solning med mamma på måndagen!! sen grillade jag o gjorde pastasallad på kvällen. :D till hela familjen. :D





Min helg i ett nafs. :D

Nu ska jag krypa ner snart.. det är sjukt mycket att göra på jobbet så behöver vara utvilad.

Kommentarer
Postat av: Paulina

haha bra att jag har samma linne tre dagar i sträck!! haha!!

men det var en trevlig helg...speciellt när spanien vann!! awesome!!

2010-07-14 @ 10:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0