Heja Spanien!!!!


Ikväll gäller det.. Spanien mot Tyskland.. o tyskarna har redan slagit ut mitt andra favoritlag så det vore ju fan om det händer ikväll med.. men jag är medveten om att chanserna är stora.. men spanien har mitt fulla stöd o paulinas med faktiskt!! så all in! :) :)





Heja heja!!

På fredag är det inflyttningsfest hos underbara cecilia! hon kom o överraskade mig i måndags.. satt o tjabbade lite. :) hon bor jätte nära nu. :) så nu ska vi umgås massa.. o speciellt i dessa tider.. spännande!!!!! :)



:)


Hoppas allt är bra med er denna onsdag.. jag mår sjukt bra!! går ju mot en ledig helg, då kan det inte bli fel. :)

Kommentarer
Postat av: Paulina

Heja heja spanien!!

Heja ramos o villa!!

awesome!!

ja massa mys med det som komma skall :)

2010-07-07 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0