Cypern 2010 Del 3!


Dagen efter en jääätte efterfest var vi ganska trötta.. men det var bara poolen som gällde, måste ju bränna på brännan.. :)

Jag mådde fruktansvärt tjuvigt så det här är vad jag lämnade kvar från min pizza. :)



Tjuvigpelle!!



Men det är bara att bita ihop, duscha till sig o fixa sig snoffsig igen. :)

Stassarna!

 



Gick o åt en mysigt middag med oscar.. jätte trevligt!! på väg hem så handlade jag en hatt.. är man turist så är man..

Kimsi posade vackert med min tjusiga hatt!!



Jag o kim började på o festa lite.. oscar var sjukt sliten från gårdagen så han gick o vilade.. då drog jag o kim fram yatzin o bara njöt!!





Kim hittade twixen i sin väska, den hon köpte på fyllan. :)



Vi blev på så pass gott humör att vi drog en vända istan.. skulle ju bli en lugn kväll.. men är man i cypern så är man ju.. så vi lätt oscar ligga kvar o nana så vandrade vi vidare. :)



Vi hamnade på det stället som kim gifte sig på.. attans käckt.. lite livemusik o folk satt o klappade händerna o stod lite på stolarna.. jaa, rediga turister.. o där passade vi som handen i handsken. speciellt jag i min hatt.. ;)





Mysigt!! (saknar det massa kim)



Hade jätte mysigt, blev lite dragna men gav oss endå hemåt i någorlunda bra tid.. dagen efter var ju sista soldagen.. o den skulle självklart spenderas vid poolen.. :D

Kim göra tjusiga konster i vattnet. haha!

Bästa bilden var ju klart när jag skulle ta när hon så tjusigt skulle dyka i.. det var tjusigt, mitt fel att jag tog kortet lite för tidigt. :)









En liten drink vid poolen är aldrig fel. :)



Matdags!!



Efter en hel dag vid poolen så var duscha o fixa sig igen.. :) men ganska chill.. sista kvällen ju..







Stassarna!!

 



Eftersom det var sista kvällen i cypern så ville vi att de skulle vara lite extra.. så vi gick ut o åt med oscar, nikki o hennes kompis Sandra. :D

Nikki, Sandra o jag!



Jag åt så jävla gott... en tjock köttbit med vitlökssås o en bakad potatis till de.. fruktansvärt gott.. drömmer om de ibland..



Jag o min kära resbuddie!! ;)



Efter maten skiljdes vi åt.. sen skulle vi mötas upp vid kims burger king.. :D så då var de posenings dags igen. :D



O jag var sönderbränd o fjällade så fick ta en smörjpaus. :D



Sen satte vi oss alla fem o njöt av en trubadur o lite drinkar.. så där gott sista kvällen...

Bra bild på oscar. :)







Kim gjorde en avslutnings buddha precis som hon gjorde första kvällen. :D



Sen var de hem för sista natten i cypern...

Dags för hemfärd.. o jag var inte glad.. allting gick bra med buss o inchecking, men inte alls roligt att åka hem..



Handla lite cigaretter kanske..



På planet!



En helt underbar vecka.. fy fan va kul jag hade.. det hände så goa grejer...

Måste åka snart igen.. åker ju till turkey med mamma om en månad o sen en resa med paulina nästa år håller på att planeras.. awesome!!!

Tack kim o cypern!!! mest kimsi... är d möjlig?!! :)







Kommentarer
Postat av: kim

Å massa saknar!



Har du också sagt hejdå nu? ;)

2010-07-23 @ 08:59:39
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

monsterinlägg by the way :)

men jag gillar det!!! har man ju att göra för en stund!! :) awesome!

2010-07-23 @ 14:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0