Helllluuuu!


Är på sjukt dåligt humör idag.. inte roligt alls! :( Så ska man jobba till 22.00 också. strängt! men men.. jag försöker pigga upp mig själv. :) hålla låda för mig själv för att jag ska bli på bättre humör. går så där.. o dasefrisyr har jag idag med.. allt är emot mig. Tråkigt, borde vara mer sprallig! har ju en go helg att se fram emot. fast lite ändrade planer.. skulle ju till cissi på fredag men hon var tvungen att flytta de till lördagen o då är vi ju redan bortbjudna till chrilles inflyttningsfest. så fredagen blir antingen mys eller om vi slår ihop något annat. de merkurius! som plina hade sagt.. ni måste kolla hennes blogg..goa gamla bilder! www.cocktail.blogg.se

De var väl de hela idag! Hoppas på en mer munter emelie till helgen! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0