GOTT NYTT ÅR!!


Lite försent kanske.. men bättre sent än aldrig! Nyår var faktiskt jätte bra.! lugnt o sansat med tre sorters pajer.. kan de bli bättre? :)

Jag avslutade faktiskt förra året med att göra årets sista fall.. vi stod på stolarna o dansade när jag skulle dansa kims dans.. men de har jag lärt mig nu, de ska man ALDRIG göra ståendes på en stol. :)

Lite bilder..

Underbara dukningen:





Fina tjejerna:







Fördrinken o tilltugget:





Gästerna i äkta posebilder:

 

Attans god mat med pajer. :) sen var de igång med lite frågetävling o festade. :D



O meine diamond kom o förgyllde kvällen med. :D



Raketerna var helt klart bäst... de var så dåliga.. lennie hade köpt nått billigt skit som knappt märktes. men vi skrattade gott åt de.

Avslutar med vad jag tycker är en riktigt fyllebild. :D




Kommentarer
Postat av: Paulina

goooosegos!!!

ikväll är det massa mys i spoonwalley!! :)

underbart!!! o nya fredagstraditionen...let´s dance.,..blir spännande :)

älskar dig i massor din skit!! puss

2010-01-08 @ 10:55:58
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0