........


Hade ingen aning vad jag skulle skriva som rubrik. så fick bli ett gäng punkter.. enkelt o elegant! :) har inte så mycket intressant att skriva om egentligen.. jobbar hela veckan.. ledig i helgen, så då ska de bjudas till fest! i alla fall på lördag.. :D de ska bli den efterlängtade brasfesten hemma hos leon. :D ska bli så låda! o ft på fredag! (ft = fredagstradition). blir lugn ft, plina ska ju upp o jobba på giganten. o de ska inte jag. :) :) kommer kännas konstigt att hon ska jobba där o inte jag. men hon är så duktigt min prinsessa. :D

Massa pussar o kramar till mina tjejer! de är la bara ni som läser min blogg!! :D



 

Kommentarer
Postat av: Kim

brasfest alltså!!! Det låter inte illa =)

gott att du fått in en sån pålitilig medarbetare till giganten då!

2010-02-04 @ 16:13:44
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0