Semester 2010, del 2!


Lite stressade kom vi hem till Paulina o duschade.. eftersom de har två duschar så sparade vi tid där.. sen snabbt hem till mig för att bli så här tjusiga...

 

Kan mina skor bli mer awesome??!! :)



Lite vanliga posebilder, men denna gången ville pappa jansi också vara med.. som vi brukar säga.. gott o se!!!! :)



Här tycker jag allt att vi showar lite..



Jag gillar denna bilden som fasiken faktiskt.. vet inte vad du känner plina.. men jag tycker den är värd att visas... :D ditt sojlety!!



Vilka var på vår lille måndagsförfest då? Jo, Ingemar o B!



Basse o Linus!!



Lennieboy o Sojle!!



Jag hoppas pappa jansi bjuder på denna bilden.. :D



Pyuol!



På väg in till la stada.. hoppade måndagsklubben, det var ingen som var i feeling för att trängas.. o speciellt inte med en massa stekare.. :D











Ring en vän..



Detta är väldigt underhållande i vissa lägen. :D



Det blev en vända på harrys men sen blev det inte så mycket mer.. ganska lagom.. jag o paulina köpte lite pasta o åkte hem..

Vaknade utvilade på tisdagen för att åka o hämta ett paket till paulina. :)

Vi må vara utvilade men vi är endå ett par raddetyen.. :)







En lugn o härlig tisdag är vad det blev.. måste ju vila lite.. för imorgon onsdag var det kräm på mårtensson som gällde.. o det var en natt som jag sent kommer glömma.. :D :D

(to be continued)

AWESOME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0