Hallååå eller!!??


Hur är det med er?? Jag mår prima.. imorgon vid denna tiden så sitter jag på flyget! fy fan va härligt!! det bästa på hela resan är när man sitter på planet o får in sin drinkbeställning.. då sitter man där med hela resan framför sig o ska precis inleda på en gosig drink. :)

Så här kan det se ut då.. på väg ner till cypern. :)



O vad jag är taggad nu!! :)

O jag taggar redan till den resan jag ska göra med sojle nästa år.. vi har ju inte varit iväg sen 2008.. då vi var i mallorca.. :D



Goa tider!!

Ville bara in o säga hej nu innan jag åker.. Så gå inte in på min blogg på två veckor nu.. ni kommer bara bli irriterade över att jag inte uppdaterat.. nästa inlägg kommer den 10 september!! Aiiight!? :)


Kommentarer
Postat av: Jasså...du har vatt på mallorca inatt!!

gott o se!!!

önskar att det var jag som skulle följa med dig!! men nästa år...då jävlar!!!ska bli så awesome...o två veckor med!!! :)

ha nu så jävla roligt!!! puss

2010-08-25 @ 15:20:30
Postat av: Sofie

Ha det nu så underbart bra!! Sola o bada för mig med :D

2010-08-25 @ 17:13:10
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Paulina

Nu kommer du snart hem!! Tjoho tjoho!!!

Jag är så glad för det men lite ledsen för din skull att behöva komma tillbaka till sverige igen!! Men men!! :) Längtar tills vårt möte imon!!

Pusspuss

2010-09-08 @ 15:35:04
Postat av: Larz-Krister

Ja du, Jihde (som jag brukar kalla dig)

Nu ska det väl bli gott o få komma hem?? Vi har många dansbandsbitar o öva på nu, så schemat är tajt! Med start redan på fredag!

Be ready!

2010-09-08 @ 15:37:22
Postat av: Thomas (loverboy)

Vad gör du nuförtiden?

Varför hör du aldrig av dig??

Det var alldeles för längesen vi sågs!!

2010-09-08 @ 15:38:52
Postat av: Gobbalurk

o så kommer det en gosse...med en byxa som är rakkniv-vass!

Gobbaskorna har han posse....

2010-09-08 @ 15:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0