Sjukt sliten!


Idag känner jag mig verkligen trött o jävlig.. efter tre dagars fest o lite sovande så är jag sjukt sliten idag. tur att jag bara jobbar 11-16 på jobbet idag! hem o vila sen.. ladda inför en hel vecka på giganto. är bara ledig på fredag denna veckan. men men, de ska la gå fort hoppas jag.

De blev en trevlig påskafton i lördags.. lite lugn förfest med linda, mange o hans vän.. jonas eller johan. kommer tusan inte ihåg. :) sen bidde de en promenad in till stan.. fick inte tag i taxi, jag är ju fröken taxi annars.. gick till asian först o hälsade på lite folk. underbart goa cecilia.. o dexter fick sig en kramajävel mä. :) o fick träffa onne.. de var sjukt längesen, så lite kel blev de där. mysigt! sen valsade vi ner på bobbsi. :) dansade lite... önskade alla som inte dansar.. väldigt trevligt o ta en svängom till den. framåt småtimmarna så kom plina bort mot bobbsi så vi gick till donken o sen en taxi hem. o det var dom godaste nuggets jag någonsin ätit! jag drömmer fortfarande om dom!! Mmm..

 
Ikväll blir de lite johan falk tror jag.. min kille!! har bara sett den en gång innan så den tåls att se igen.. de är ju faktiskt min kille! min kille! hörde du det paulina? haha! :)

Have a lovely måndag trots att den är som en söndag!


Kommentarer
Postat av: Paulina

tror du har blandat ihop det lite...

joel kinnaman är och kommer alltid vra MIN kille!!

så nu har vi rett ut det :)

älskar dig o han :) puss

2010-04-05 @ 12:49:38
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0