På det igen..


Japp nu har man kört två dagar i rad o ska festa idag med! :) ikväll blir det utgång med linda flickebarn. ska bli trevligt, det var ett tag sen. :)

I torsdags var de ju H-fest hemma hos jonas.. o det var attans trevligt! tog dock typ inga bilder, väldigt olikt mig. men visar de lilla jag har. :)


Helylle plina o huvudvärkstablett sofie :)



Hurtbulle jag o goaste helylle ever!



Folket när de åt. :)





Goa tjejer!



Förlåt! men gud va go du är här paulina! :)



På mårtensson! gott gäng!! :)



Jag o jonas gode vän anders :)



O sista bilden får bli på de goda vännerna. :)



Tidig utgång ledde till tidig hemgång.. gick mot donken redan vid halv två om jag inte minns fel. o beställde sprite o dricka.. why??!! haha! o fabo länsman som de var ett jävla tjat om i alla fall från min sida. :)

Sen var de på det igen igår.. jag o paulina.. lite segt, bestämdes vid sju eller nått att vi skulle gå ut. hade en riktigt sävlig förfest bara vi två. men jag hade sjukt trevligt.. hoppades du hade det med. :)



O mitt älskade mousserade var med.. det var ett tag sen. :)



O sulan var med! älskade sulan.. han är här för att stanna nu.. han har varit så tyst i ett par år nu.. :)





Åkte in till stan o var sjukt sugna på att gå till tre hjärtan, men där var de stängt. sikken nit vi gick på.. så vi visste inte vart vi skulle gå, så hamnade på harrys. träffade kim o tjabbade med honom. gott! fan vad jag stirrar men bjuder på denna kosliga bild. :D



Sen var de the corner som gällde. :) träffade brunte o kidda. :D





Sista orgasmen ut.. o den smakade förjävligt.. men men..



Trevlig kväll.. med ett sjukt trevligt avslut. :)

O imorse var de melodikrysset som gällde.. fast jag mådde mest tjuvigt.

Nu ska jag vila en stund innan duschen!

Ha en jävla trevlig påskafton allesammans!


Kommentarer
Postat av: Paulina

men hallå eller!!! ser du att sista bilden med mig brunte o kidda så har jag en jättekropp o ett mini huvud!! det ser ju helt sjukt ut!!

cxrazy!

men trevlig kväll!!

puss

2010-04-03 @ 15:12:32
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0