Nu stundar en ledig helg..


Jag är så trött, bitter o irriterad nu förtiden. :( det är så strängt.. är en riktig liten biaaaatch på jobbet.. dåligt! men jag är så butter så det är sjukt. försöker pigga upp mig själv, men det går inte. hoppas verkligen att det känns bättre imorgon, går ju mot en ledig helg nu.. o den vill jag ju ska vara pigg o glad. :) massa mys med paulina imorgon, sen utgång på lördag! men en lugn utgång.. vill inte göra något jag ångrar.. o mår jag dassigt när jag börjar festa så brukar det oftast bara gå åt ett håll.

Så sjukt tråkiga inlägg det varit här på sistonde.. ska skärpa mig.. får ta lite goe bilder i helgen, som jag kan visa upp här sen. :D

Och snart så kommer ju rasmus o hälsar på.. jag tycker vi sitter bara vi två på min uteplats på lördagen rasmus, det lät så mysigt. tjabba som vi två kan o ta den där goa färdigciggen på uteplatsen. :) paulina kan ju inte vara med då, men kommer o joinar oss sen hoppas jag.. den bästa trion måste ju ha en reunion på stan. :) blir faktiskt lycklig när jag tänker på oss tre... för så lycklig som jag är när jag är med er två är jag ALDRIG annars.. midsommarn i ålaryd, bara vi tre, mitt ute i ingenstans.. helt jävla underbart! (fast klart sven var ju med en sväng med, goa glasögon o gobbajeans.) saknar dig massa rasmus!! gunnar behöver dig nu!! speciellt till sommaren, förra sommaren var ju klockren! :D vem ska jag åka till tylösand med? :) eller när du "vilade" på köksgolvet när pappa jan satt vi datorn när vi kom hem.. o det var fan tidigt på kvällen.. :)

Nu har jag tjabbat klart för idag.. lovar roligare blogg snart.. :)


Kommentarer
Postat av: Kim

Men min lilla vän! Hoppas du hör av dig o det är något jag kan hjälpa dig med eller bara prata!

Du frå komma till Varberg snart, här lyser alltid :) solen å så är det skönt med miljöombyte. För att vara liet hemlig så är det faktiskt så att det snart är inflyttningskalas på g!



Puss och kram

å du bitterf...a kim finns här ;)

2010-04-29 @ 17:29:07
URL: http://kimnylin.blogg.se/
Postat av: Paulina

ja jag joinar nog er sen tror jag :)



sommaren kommer bli legendary!!!

awesome!!! :)

2010-04-29 @ 19:25:16
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Ramus

Mitt hjärta! Jag saknar dig med otroligt mycket varje dag! Vi tre är oslagbara in i det sista och jag tror Paulina kan bli en riktigt jävel denna sommarn, jag litar på att ni håller ställningarna!



Du och jag plus uteplats är bokat! Kommer bli underbart!!! Pussar

2010-04-30 @ 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0