Känns bättre..


Ja, jag kan glädje er alla att det känns mycket bättre idag.. är lite ostabil fortfarande, men är glad idag. :) tror de finns hopp om en god helg!! :) Ibland behöver jag gå ner mig totalt o vara sjukt raddig, men när de sen vänder så blir de bra! igår fick jag en tankeställare om en grej o en kommentar från min rasmus o det gjorde mycket.. så nu går vi mot ljusare tider! :) o jag o paulina ska ju ha en awesome sommar!! hoppas den blir legendery.. men jag ville inte köra samma stil som sommaren 2007, måste ju tänka på att vi blivit lite gamlare o lite gaggigare. :)

O en fin värmande kommentar från min kim.. tack, du är så söt! o en sån energispruta!! :) jag vill komma till dig i varberg snart.. längtar!! :)

Ikväll blir de fredagsmys med paulina, men jag kanske känner för att dra en runda på staden. :D får ser hur jag känner mig efter min cykeltur hem. :)

Ha de så jävla gott allesammans! :)





 


Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Härligt att det går mot ljusare tider! :-)

Om du och din vapendragare får det tråkigt i ert fredagsmys så tycker jag att ni skall dra er in mot city och till mig för lite grille-gille(-chille?), inte något bestämt ännu, men det lutar väl åt det. :D EN STOR JÄVLA FET KRAM TILL DIG!

2010-04-30 @ 13:17:42
URL: http://onie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0