Invigning!


Japp, den 9 april 2010 invigdes uteplatsen på linnégatan!

Igår så hade jag o paulina massa ärenden.. startskottet gick halv tolv, då hoppade vi på våra cyklar o begav oss till apoteket.. där inhandlades lite saker. sen blev det netto för att köpa lite snacks till min 90-tals fest. efter att ha lämnat det hemma så cyklade vi hem till min mor.. där vi gick igenom hennes garderob för att se om det fanns nått till 90-tals festen. eftersom hennes mode stått stil de senaste 20 åren så trodde jag vi skulle hitta massa.. men icke.. mor min har varit med mer i modet än vad jag trodde. ;)

Sen begav vi oss inte till staden.. gick i massa butiker o strosade. mat för dagen blev pastavagnen som vi åt sittandes på torget. sjukt mysigt! o sjukt gott väder. :)

När vi kom hem vid fyra snåret så torkade jag av uteplatsen o fråga min date för dagen om hon ville ta en öl med mig på min "uteservering" o det ville hon.. så vi satte oss där. :D





Men varför bara dricka en öl när man kan dricka fler.. så det gjorde vi. :D o najbör kom ner på en öl med oss.. attans trevligt! :) men när solen gick ner så flyttade vi in o fortsatte dricka. :D





Så vi var ganska dragna när de skulle göras kycklingsallad lagom till att pappa jan skulle komma hem.. men vi lösta de rätt bra. :D efter maten så fortsatte vi dricka sen körde vi på hela vägen o gick ut. :D inte en käft på tre hjärten först men sen kom totte o hela de goa gänget så de var trevligt! men vi var attans berusade när vi gick hem.. men kul hade vi. som alltid.. :D älskar dessa spontana fyllor. :D

Tack för igår paulina! :D



Ikväll blir det mys för fulla muggar!

O paulina, ställ bilen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0