Gode förmiddag allesammans!


Idag är det lööördag o då är det steeens stäääddag!

Nää, nu körde jag lite där fick du... Idag var det premiären med min cykel till jobbet.. det gick jätte bra.. lite motvind, men gud vilken go o fin cykel jag köpt. :D älskar den redan.. kanske ska döpa den till aladin.. men inget bestämt än. :)

Igår blev det en festlig kväll.. jag o paulina hade ju mysdag med stora spenderbyxor.. köpte sjukt mycket grejer.. illa.. men det är roligt samtidigt.. får leva fattigt resten av månaden. sen kom jonas o anton vid halv sju tiden o började förberedda grillningen som skulle ske. attans festligt o god mat. :) efter några öl o cider så tackade jag o paulina för oss vid halv tolv tiden. tog en hel del goa bilder igår som jag kommer lägga upp lite senare ikväll.. ville bara in o säga hej nu.

Annars då? jodå, det är så där... det är en grej som är jävligt strängt.. fattar ingenting! men men, man får väl tänka på bättre tider så känns det bättre.. stort tack till paulina som fått mig att hålla låda o inte tänka på de så mycket. :) mys ikväll med paulina? :)




 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0