De håller i sig..


Jajamen.. min glädje håller i sig.. kan det vara så bra att det går mot ljusare tider nu? :) ja just de, paulina, du måste lägga ljusa slingor i mitt hår snart.. käckt o ha det gjort till min bemärkelsedag. :)

Jag tror mycket att det är vädret som gör en så lycklig! man mår ju utan tvekan bäst på våren o sommaren! kan sitta ute o mysa! måste ha mycket picknick o grilla o grejer i vår! o jag ska investera i en ny cykel, så jag o paulina kommer cykla sönder oss själva. :)

Blev lite sugen på att blogga lite, men jag tycker att det är så tråkigt o blogga utan bilder.. så försökte hitta bilder från de senaste som jag inte lagt upp innan.. hittade inte mycket.. men en eller två bidde de. :D

Jag o fisen från min o pappas fest för ett par helger sen.. go bild!



Det här är en sjukt go bild.. kolla pappa jan! han ser helt psyko ut! haha.. tror att det var meningen.. han skulle smyga sig på kim o fisen. :)



Sen hade vi den helt underbara helgen när malin var hemma! riktig äkta lycka på den helgen! när jag, paulina o malin satt på paulinas balkong o rökte.. o tjabbade massa! löste alla våra världsproblem!

Jag o malin, lite dragna o bakfulla! :D



Sen har vi mig o lina på tre heartsi! på fredagen!

Ohh var de inte en västajävel paulina hade fått på sig? lovin it!!! :)


Här försöker vi bjuda till på en pose på tre heartsi, vet inte om vi lyckas så bra.. :)



Vart tittar jag? börjar bli lite dragen kanske... :)

Vet inte om ni sett bilderna innan, men har ni de så blev de ju en favorit i repris.. Tur man tar mycket bilder så man kommer ihåg de goa tiderna extra mycket. :) o snart gör rasmus oss sällskap igen o helvete vad med låda vi ska hålla då.. längtar riktigt mycket!

Vad hade man gjort utan sina nära o kära? :) Underbart att ni finns.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0