13 april 2010

Idag fyller jag år!! 23 år! :) Dagen började jätte mysigt med paulina o pappa med frukost o paket. :) paulina hade även satt in en bild i hallandsposten! :) :) :) fy fasiken va glad jag blev! massa mys! o fina berlocker fick jag. handklovar från pappa jan, det står för att vi alltid sitter ihop. o av paulina ett stort hjärta med texten best friend. så fiiiint! nu hoppas jag att dagen går fort så att jag kan få spendera en mysig kväll med dessa två. när jag kom till jobbet låg det en bukett tulpaner o choklad framför mitt skåp. :) tack lisa! jätte gulligt. blir så glad!
Grattis till gobbegobben! :)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Grattiiiis!!

2010-04-13 @ 11:53:59
Postat av: Kim

Gratulerar med dagen! IGEN

2010-04-13 @ 15:27:40
URL: http://kimnylin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0