Kanske en lugn hemmakväll..

Ja, jag funderar på detta.. sitta hemma själv o bara va.. de var ett tag sen man bara var hemma en lördagkväll.. o speciellt ensam. Men vem vet, det kanske kan göra mig gott.. måla mina naglar o fixa! kan ju börja se efter vad jag ska ha med mig på resan.. förresten, plina! de var okej att jag lånade din väska va? :)

Hon ska passa mina bebisar me, är hon inte för gosig.. :) massa snällt.. Hoppas du får en jätte trevlig o lådig kväll idag, de är inflyttningsfest hos kusinen! tror de kan bli hur bra som helst, älsklingsdiamonden ska ju vara där med! :) Kanske har du turen att träffa på en redig karlakarl! de hoppas jag!

Malin, meine lille rasmus! I hope you har de förträffligt bra in the london! :)

Var ju som sagt på liten ostbricka igår hemma hos cecilia.. jätte trevligt! Det var jag, plina, sara, dexter, amanda o självklart cecilia! :) as gott med ostbricka, de äter man för sällan. :) sen skulle tjejerna in till stan, men jag o plina skulle hem o sova. men vi körde dom in till stan först. vi var ju en för mycket så jag la mig i bagageluckan.. helfestligt. men när jag precis lagt mig så kommer dex med en stor förpackning plaströr som hon ska lägga vid mig, men kommer för fort fram o lägger den mitt på näsan, så nu har jag ett litet blåmärke på näsan. :) men de tycker jag är fräsigt!

Ja, de var de hela från mig för tillfället! ha de gott!


Kommentarer
Postat av: Dexter

Men gud fick du ett blåmärke...det var ju verkligen inte meningen...men blir ju ett minne från kvällen :-)

2009-09-05 @ 14:31:00
Postat av: Hanna

jaa, jag har ju det. är på åhléns nu :)



kom in o hälsa på innan du åker till utlandet (om du har tid) :)



KRAAAM!

2009-09-05 @ 18:38:16
URL: http://hannaarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0