Jag slipper måndagar..

Eller jag slipper ju inte dom.. men jag är ledig varje måndag i alla fall.. o de känns helt jävla underbart!! :)

Helgen var lite av en minikatastrof.. hade trevligt på förfesterna, men sen var de total katastrof.. haha.. inte så illa men lite.. så de var tråkigt, speciellt när jag var super taggad, brun o med rhodos i festhjärtat! men men.. de kommer fler helger!
Nog om detta..

Igår var jag ju då som sagt ledig.. :) tvättade, städade, rensade ur min garderob.. fick slängt en påse i alla fall. :) Ikväll ska jag nog göra mitt inlägg från rhodos eller börja med de i alla fall.. de blev ju lite bilder.. jag är som galen när de gäller att ta foto.. så de blir ett helt mega långt inlägg på bilder med mig o min mamma. :)


En speciell hälsning till plina som pluggar massa nu.. tänker på dig o hejar på dig.. o när de lugnat ner sig lite så är de du o jag som ska handla. :)

Ha de nu så gott allesammans. :)


Kommentarer
Postat av: rasmus

jaha nu var det en vecka sedan... nar far man ett rhodos inlagg? eller bara lite skvaller?? pussssss

2009-09-28 @ 22:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0