Home again!

Ja, då var man hemma igen.. ska erkänna att de känns så där.. hade varit gott o njuta en vecka till där nere.. har haft de helt fantastiskt med min mamma. :) men hon är crazy! har skrattat så mycket! De kommer i framtiden ett inlägg med massa bilder. :)

Under veckan så har vi mest solat o ätit o druckit! hittade ett favoritställe redan första kvällen när vi kom ner.. så vi var där varje kväll.. mamma blev bästis med en av dom... helfestligt! o jag tyckte ju givetvis att bartender var het så jag tittade mest på honom.. tjabbade lite med klart.. visa kväller mer än andra, beroende vilket tillstånd jag var i. :)

Som sagt, bilder kommer..!

O tack min bästaste mamma för en underbar vecka!! o många tusen skratt!!

I helgen blir de festligheter.. ska köra en dubbel tror jag. :) o de ser jag verkligen framemot! Vet inte riktigt vad som händer ikväll dock, men de löser sig. imorgon var de lite festligheter hos plinas martina.. så de kan ju bli skoj! :)

Ha de underbart till nästa inlägg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0