hejsan allesammans

Igår var jag, paulina o pappa o åt på harrys. jätte mysigt. så där glad blev jag över maten.. min hamburgare var så förbannat stark. men men.. de får man ta. sen tittade jag o paulina på film efter de. den här med hunden, med owen wilson o jennifer aniston. så jävla het hon är, sjukt. o filmen var fin, en tår eller två kom i slutet. :)

Idag har de varit en tvättdag, som alla måndagar för emelie, men jag tycker de är trevligt.. så de gör mig inte så mycket. sen åt jag med mamma o pappa faktiskt.. för mamms var här o hälsade på. :) sen blev de tv o charlotte kom förbi en stund, tittade på svenska hollywood fruar.. sikka damer.. klockrent.. haha!

På onsdag blir de stockholm.. kassamöte.. strängt. planet går strax efter 6 någon gång tror jag, o jag är inte van vid att gå upp så tidigt. men de är väl bara att bita ihop.

i helgen hoppas jag på massa utgång. :) men framförallt ska jag till ullared med mitt allt. :)

O de känns äntligen som allt faller på plats.. nu fattas de bara att man hittar de sista man söker.. men de gör vi. :) läääängtar!!








Kommentarer
Postat av: Paulina

haha en tår eller två?? 52 då :) du o gråta till film :)

ja jag hoppas verkligen att allt börjar falla på plats o att du finner det du söker!!

på lördag är det du, jag o gk som ska rocka! :)

älskar dig mitt allt!

2009-09-30 @ 19:50:19
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0