Hallå eller...

Längesen sen sist.. men jag har ju så mycket o stå i.. haha.. eller inte..

Har inget bloggsug helt enkelt, de kommer o går.

Malin har åkt tillbaka till london nu i alla fall, så jävla pissigt tråkigt!! men gör de henne glad o lycklig så är jag glad för hennes skull! :)

O snart är de jag som ska flyga lite, jag o mamma åker snart till rhodos, om 6 dagar är vi på gång! ska bli så kul, framförallt skönt, de har varit så jävla mycket på sistonde, massa i huvudet o skit! så en vecka bara jag o mamma i värmen ska bli så skönt! :)

Tänkte fräsa till de o sola lite innan, tar ett pass på lördag, ett på söndag o slutligen ett på tisdag, då är jag inte likblek när jag kommer fram. vet att de inte är samma sol så man bygger inte upp någon bränna på de viset, utan jag gör de mest för att inte va så förbannat blek första dagen på stranden.. men är ju inte den smalaste i flocken så då kan lite färg göra lite. :)

Helgen blir jätte lugn, ska jobba hela helgen.. men ikväll blir de ostbricketjejkväll hos cecilia. de ska bli jätte mysigt! man tackar, man tackar för inbjudan cecilia! :)

På lördag kanske pappsidappsi ska ha förfest hos oss, så då får jag väl sitta inne på mitt rum eftersom jag inte ska festa.. eller om jag får så kanske jag få sitta med dom när de dricker.. som när man var liten.. fast de är ju jobbarkompisar han ska festa med så jag tror nog att jag är hjärtligt välkommen att vara med. :)

Ett litet extra tack till plina som tamefan alltid ställer upp! betyder allt.. efter refrängen ikväll så är de du o jag! :) Genom eld o vatten vettu!

Have a lovely weekend all!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

mitt hjärta!

det var ju en jävla tur att jag hade åkt så jag missade ostbrickan =) tänk va många sånna kvällar ni kan ha nu när jag är borta =) hahaha älskar dig gunnar! puss

2009-09-05 @ 12:24:19
URL: http://malininlondon.blogg.se/
Postat av: Paulina

fan va gott o åka till rhodos!! jag vill me det!!!

2009-09-07 @ 10:19:40
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0