Bilder!

Såg att jag lovat lite bilder från förra helgen, o då får jag ju fasiken hålla de.. ;)

Förfest hos mig o papps:

Tjejerna!



Simona, micke o lennie!



Här sitter vi o myser!



Vi tre!



Flickebarnet o mamma lina! :P



Se som de myser!



Kvällens bild!! Kolla papps! :)



LOVE!



Jag ska ju alltid ha dom till att posa.. men är de inte för trevligt!?










Sen helgen efter så var de förfest hos älskade strump! massa trevligt var de!

Goingarna!



Jimmy drack rom o cola ur strumpis orrefors skål!



sen var de en liten föreställning! :)



Söta linn o malin.



Här ska man vara fräsig.



Massa kärlek!

 


 

Dagen efter.. lite förfest hos malin.. lite av en avskeds förfest.. synd bara att jag var död! mådde så jävla dåligt, kom bara in till stan innan jag åkte hem igen. :( men de var trevligt hos malin.. o jag tror tjejerna o jonas hade kul istan. :)

Plina innan hemkörning till malin.

- Nytt halsband plina?

Malin o hennes bror jonas. jonas som precis pratat med malin innan jag ringde o som glömde sin plånbok hemma o gick sävligare än en gobbe som skitit ner sig. :D

Plina o karin. :) Goaste karin som gjort oss äran att hälsa på.

 

De fick bli de hela idag! :)

 

 




Kommentarer
Postat av: Paulina

jääävlar...nu var storbloggarn igång du!!

herregud! men jag älskar det!! :)

o jag vill se ett riktigt maffigt inlägg från rhodos sen!!! älskar dig! puss

2009-09-07 @ 10:26:40
URL: http://cocktail.blogg.se/
Postat av: Rasmus, Malin ja kalla mig va du vill!

Underbart att bloggen uppdateras så ofta och härligt med bilder! I love it som vi säger här borta! ha det nu så jävla roligt och som paulina säger en hej dundrans blogg om rhodos sen =) pusselipuss

2009-09-07 @ 23:25:03
URL: http://malininlondon.blogg.se/
Postat av: Jonas

Du, jag hörde nåt om att Paulina hade ett nytt halsband. Har du hört nåt om det?

2009-09-08 @ 01:53:36
Postat av: Linnea

Gud vad du är lik din pappa :D

2009-09-08 @ 10:52:13
URL: http://lanajia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0