Utgång en blåsig lördag

Dagen började med att jag o plina var på ullared.. vi kom dit vid 12 o kön var meeeega lång o de fanns inte ens någon parkering. så vi gick lite i bland annat snuskshopen o gick tillbaka till kön, men de regnade o kön var skit lång så vi pallade inte.. så vi tänkte att vi äter lite o hoppas att kön krymper lite. när vi ätit var kön nere på 45 minuter men de regnade ju. :( så vi gick tillbaka till snuskshopen. :) o gav upp.. tänkte nej vi åker hem.. men när vi var på väg till bilen så var kön mindre så runt 15.00 var vi äntligen inne på gekås. men de var skit mkt folk o varmt. men köpte en skit fiiin jacka.. som jag nästan är ensam om att tycka. :)



Så förfesten var hemma hos mig.. 

Jag, plina, linda, dexter o sara! Hade skit trevligt. goa tjejer!!











Sen blev de lite tre heartsi på de hela.. tre heartsi som plina alltid säger!





Sen blev de lite suuunnneee på bob! :)



En trevlig kväll.. tack alla inblandade!

Dags för mig o totalt stänga en viss person nu! Inte ens ett hej.. va fan liknar de.... så de är mitt mål.. likaså för dig plina.. du vet vem du ska stänga... nu ska vi stänga i kapp!!!!! yeah maaaan! 


 


Kommentarer
Postat av: sara

tack själv emelie!! mysigt va det hemma hos dig :) haha jag tycker iaf minsann att din jacka är jätte fräsig!! pusss

2009-10-05 @ 23:35:45
URL: http://saranord.blogg.se/
Postat av: Paulina

ja stäng stäng stäng! det är en grej för oss!!

du vet att jag älskar din jacka! på alla sätt ingen annan gör det! :) älskar allt! puss

2009-10-06 @ 13:57:16
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0