Rhodos 2009!

På väg till RHODOS! spännande.. eller till landvetter i alla fall..



Världens snällaste pappa körde oss dit. :)



Framme på flygplatsen, överlyckliga! tror jag nästan syns. :)



Färdigincheckade o allt, här i baren i väntan på att få gå på planet



Yeeess!




Ombord på planet, den stora frågan är nu. -Vad ska vi dricka?



Vi tar väl lite allt möjligt, får ju inte sitta o vara törstig!



Mamma skulle ju tvunget ha mat.. så vi åt järpar. :)



Blev lite trött efter maten o drickat, så vilade lite.



Resan ner gick jätte bra.. hade skit mysigt. Landade, hämtade våra väskor sen ut o lite efter rätt buss, hittade den.. trodde vi.. men de var fel.. som tur e så var chauffören uppmärksam o visade oss rätt. :) satt i bussen länge o de kändes som att vi blev körda ut i skogen. men kom fram till vårt hotell, som såg mysigt ut. kom upp på rummet o ställde väskorna sen begav vi oss direkt. hamnade på vårt favoritställe direkt.

Träffade underbara Sebastian! :)



Dag 1 (får man nästan kalla de eftersom vi kom fram vid 22.00)



Mat! :)



Utgångsstass kväll 1:


 

Satt naturligtvis på "vårt" ställe först, sen hamnade vi på en klubb, dansade massa!! :)



Bartendern på de stället, som jag tjabbade lite med!



Jag blev ganska full denna kväll o jag hade skit kul!! men mamma hade inte lika kul o ville gå hem, så hon drog hem mig.. fick ju inte stanna själv. träffade engelskmän på vägen o inte ens dom fick jag prata med. :)

Dag 2

MAT!

Här ser vi hur dåligt jag mådde dagen efter.. så här mycket åt jag av min pizza!


 


Utgångsstass dag 2:

 



Åt en mysig middag med en rejäl jätte öl!



O drack jävla lite kaffe efter de.. eller grädde med kaffe. :)

'

Inne på "vårt" ställe, här med ägaren Micheal o en av de goa norskerna som vi träffade några kvällar o tjabbade massa med. De var denna kvällen som himlen öppnade sig, de började verklige ösregna.. men de var lite mysigt i alla fall! :)



En liten shot på detta.. de bjöd alltid sina kunder på en jäger on the road när de skulle gå, men jag o mamma fick ju lite fler än en på en kväll. :)



Dag 3

Då begav vi oss till stranden o badade i vågorna.. ni ser ju bara så förstörd mamma ser ut när hon inte kan hålla sig på benen när vågorna slår omkull henne. :) jag själv blev av med båda mina skor som jag hade på mig för att de v ar så stenigt.. vågorna välte totalt omkull mig, så jag blav av med mina kära slipsin. o detta filmar mamma.. trodde vi.. men hon glömde ju trycka på play.. haha!



Festligheter på rummet!



Utgångsstass dag 3:

 

Här sitter vi o myser på "vårt" ställe, road cafe! :)



Jag o Sebastian!



Mmm har har vi han! den snyggaste jag sett! nästan.. Kostas, han var bartender där!



Jag bara looove him! grann!



O här sitter ju dom o tjabbar.. denna kvällen var alla fulla.. alla drack. fullast var nog Sebastian.. som ett tag satt själv vid vårt bord när vi satt framme vid baren. :)



Mysemys!!



Jag fick till o med stå i baren.. haha!



Dag 4

Utgångsstass dag 4:

 

Vi spatserade till mandirakihamnen!



Åt jätte god mat! Beställde en grekiskt klassiker till förrätt.. friterad ost. så där.. sen åt jag spett o mamma en grekiskt klassiker de med.. med massa lök! :)

   

Men de var lite såsigt!



Jag blev lite ledsen.. men de ordnade sig sen. :)



Bästisarna.. alltså de älskade varandra.. haha!



Dag 5

Mammas skada efter att hon ramlat av vågorna i havet!



Mina jävla myggbet!



Utgångsstass dag 5:

 

All in!!





Framme vid baren på road cafe.. den finaste bilden på mig o mamma!



Vi skulle vidare till bar street, så sebastian skulle bara ge mamma lite goda råd o så först. :)



Båda mina låtar kom.. haha! blev överlycklig!



Första o enda gången de blev nattamat! gott.. fast jag mådde inte så bra... full, trött o mådde illa.. så jag ville bara hem.. men då skulle mamma vara seg o ta massa turistbilder på vägen hem.. o de var så strängt!



Så trött bidde jag i hissen upp till rummet! haha!



Dag 6



Mammas paradis!



Utgångsstass dag 6:

 

Utanför vårt hotell.. tog den goa bilden på mamma.. tog ju en fin efter detta.. men tyckte denna var mer festlig! :)



Grannaste i världen! :) haha!



Skål på dig!



Sista bilden ut från "vårt" ställe.. där vi hade de så underbart! o se så söta o goa de ser ut på denna bilden.. de skrattar så gott! :)



Dag 7

Köpte mig en danielle steel bok som jag så glatt läste! :)



Mamma gjorde konster i poolen.



På golvet inne på en toalett.. var ju tvungna att checka ut från rummer vid 11 o bussen till flyget gick inte förrens 17 så vi fick rödda till oss lite så här.. men de blev skit bra.



Resan till flygplatsen o incheckning gick jätte bra.. men lite ledsen i ögat var man... för åka hem ville jag verkligen inte!!!!

Mamma på väg in i planet!



En helt underbar vecka!! fy fan! tog ungefär 450 st bilder så ni fick bara en liten del av alla härligheter! :)



Kommentarer
Postat av: Paulina

uuuunderbart goa bilder!!! men tyvärr las inte de bästa upp!! för dem var helt fantastiska! puuus

2009-10-04 @ 20:01:14
URL: http://cocktail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0